![EkoMetmark](/upload/ekosklep/logos//Eko-MetmarkLOGO%282%29.png)
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
OLEJ KOKOSOWY BEZWONNY BIO 465 ml - NATURAVENA
Bestseller
![OLEJ KOKOSOWY BEZWONNY BIO 465 ml - NATURAVENA OLEJ KOKOSOWY BEZWONNY BIO 465 ml - NATURAVENA](/images/ekosklep/15000-16000/OLEJ-KOKOSOWY-RAFINOWANY-BIO-420-g-NATURAVENA_%5B15807%5D_480.jpg)
![OLEJ KOKOSOWY BEZWONNY BIO 465 ml - NATURAVENA OLEJ KOKOSOWY BEZWONNY BIO 465 ml - NATURAVENA](/images/ekosklep/15000-16000/OLEJ-KOKOSOWY-RAFINOWANY-BIO-420-g-NATURAVENA_%5B15807%5D_480.jpg)
Symbol:
5902367407476
18.84
Wysyłka w ciągu | 1-3 dni |
Cena przesyłki | 12.99 |
Dostępność |
Duża dostępność
|
Waga | 0.69 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902367407476 |
Masz pytania? |
SKŁADNIKI
EKOLOGICZNY RAFINOWANY OLEJ UZYSKANY Z MIĄŻSZU KOKOSA 100%
OPIS
Wytworzony z miąższu kokosa, konsystencja stała w temperaturze poniżej 25 stopni C. Idealny do sałatek i smażenia. Określany również mianem naturalnego kosmetyku. Wersja rafinowana jest bezzapachowa.
WARTOŚĆ ODŻYWCZA W 100 g
Wartość energetyczna 3700kJ/900kcal
Tłuszcz 99,85g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone 81g
Węglowodany 0
w tym cukry 0
Błonnik 0
Białko 0
Sól 0
ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA
Przechowywać w temperaturze pokojowe, z dala od swiatła słonecznego.
EKOLOGICZNY RAFINOWANY OLEJ UZYSKANY Z MIĄŻSZU KOKOSA 100%
OPIS
Wytworzony z miąższu kokosa, konsystencja stała w temperaturze poniżej 25 stopni C. Idealny do sałatek i smażenia. Określany również mianem naturalnego kosmetyku. Wersja rafinowana jest bezzapachowa.
WARTOŚĆ ODŻYWCZA W 100 g
Wartość energetyczna 3700kJ/900kcal
Tłuszcz 99,85g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone 81g
Węglowodany 0
w tym cukry 0
Błonnik 0
Białko 0
Sól 0
ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA
Przechowywać w temperaturze pokojowe, z dala od swiatła słonecznego.
WEGETARIAŃSKI | WEGETARIAŃSKI |
CERTYFIKAT BIO (ŻYWNOŚĆ) | CERTYFIKAT BIO |
WEGAŃSKI | WEGAŃSKI |
BEZ GLUTENU (w składnikach) | BEZ GLUTENU (w składnikach) |
BEZ CUKRU (w składnikach) | BEZ CUKRU (w składnikach) |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.